Dator-genomgång

inför genomgång av proffs (dvs inte av mig *hehe*).

Går igenom datorn och rensar lite inför genomgången som ska ske inom kort,
får klara mig med lilla datorn nu i några veckor framåt.

Hoppas den funkar att blogga eller speciellt att kommentera från bara,
annars får jag skäll av mina bloggisar tror jag ;-)

Nu, mer genomgång o lite mer jobb faktiskt (trots SEMESTER)!

Kramisar så länge!
Postat av: angelica
URL: http://fleratimmar.blogg.se/ 2010-07-19 / 11:44:53

sv åh tack! :)


Postat av: Anna - Gravid ♥
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-07-19 / 13:26:44

Ja det ska bli så skönt!

ren lyx att få gå hemma så pass länge innan också! :-)



Nu har jag svarat på ditt mail. Söta du!



Hoppas du har det bra! kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?