Idag måndag

är jag glad för att:
  • husbandet så villigt o hängivet hänger på upptågen som jag o andra hittar på (typ Linda)
  • vi då bokade oss på resan till framsidan och det vackra kustlandskapet, gooooa gubbar o gummor där vill vi lova
  • vi fick lite relax idag på jobbet - det tar på krafterna att åka på turné minsann ;-)
  • goa tjifen var på jobbet idag, saknar varandra gör vi när vi inte ses på länge (typ 2 veckor)
  • semestern inte är slut, fem goa veckor kvar, men i uppdelade bitar så de räcker längre
  • fler mysiga stopp i vårt avlånga land väntar framöver, korta såväl som långa, underbara tider dessa sommartider
Ja, det var min lilla lista idag (kan som vanligt bli hur lång som helst, men jag selekterar groooovt)

Puss på alla sötöron och glöm inte att göra en lista o meddela Jennyn du määäää :-D

Kramelikram!
Postat av: jenny ♥
URL: http://jennyn.blogg.se/ 2010-07-12 / 20:38:33

häärligt :) kul o läsa din lista den här veckan!! kramar :)


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-07-12 / 21:19:29

Hoppas ni skall göra ett stopp i skåne jag =)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?