Vovsens vecka

so far ... ja den har nog varit bra om vi dömer
efter humöret på dem båda, inga surisar här inte!

Mycket umgänge med hela familjen dagar i ända, kanske inte det
som de vanligtvis har, men på semestern är det precis vad som är varje dag!

Hundar i området där vi bor har vi både träffat o inte träffat,
har gått hur bra som helst, de har också saluterat varandra på mornarna (till vårt stora nöje nooooot) - hej jag är vaken, hej det är jag med, ska ni gå ut snart eller? Ja och så har hussar/mattar gått ut med dem
och så har de träffats på vägen *jojo, vem styr vem här då tro*

Nu, en Gållegodis i Freddans mysbur, en Freddileddie i Gållegodis mysbur ...
så har det varit hela veckan, det har de bestämt tydligen!

I morgon kommer vi alla kanske iväg till stranden igen, najz-a-lajz!

See y later y all!
Postat av: Chris
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com 2010-07-03 / 22:50:32

LÅter helt underbart.. Vi njuter här hemma också med härligt väder.. :)



Pussa lilla Gålle från mormor :)


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-07-03 / 23:46:27

Fortsätt njut av semestern så planerar vi nått när du komer hem. I will be here. Ingenfara med komentarer i sommartider. Jag passar på att njuta av tillståndet och vädret här på mitt håll och ja det blir ju bättre i huvudet också så nu boostar jag.



Massa kramisar!


Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-07-04 / 10:29:36

Tack så mycket. :D Känns underbart. :D

Ja det var verkligen en bra sak innan sommarlovet. Synd att det ska komma dåliga saker samtidigt.



Vi har inget planerat ännu, Min sambo är den med pengarna så han får bestämma. Jag har gett några förslag men vi får se vad det blir. Han är lite "last minute"



Låter härligt, då får du en liten stund för dig själv på morgonen. :)



Ha en kalasbra dag. Kramar


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-07-04 / 10:39:41

Ok färjefadäs se där ja;) Nyfiken blev jag,haha du vet hur jag är..

Ok vi renoverade igår från 09 på morgonen till 22 igår kväll blir likadant idag,måste ju ha hänt lite när ni kommer!Tror att det satte fart på P..hihi...

Jag är skitnöjd hittills o längtar på att få se slutresultatet!

Åh här regnar det idag perfekt reonveringsväder..åhhhhh längtar så tills ni kommer!




Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?