Dagens to do

förutom navelluddspill o spel alltså
blir en tur till Blokhus och affärskoll!

Egentligen skulle jag och bonus-dottern cykla ner till havet
idag, men det blåser så enormt så att de cyklister vi nu sett göra
försök att ta sig fram inte gör oss sugna på ett försök precis.

Lite affärskoll lockar oss tjejer mer idag helt klart och
havet/stranden ligger ju kvar i morgon och dagen därpå!

Kram o hej!
Postat av: Anna - Gravid ♥
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-06-30 / 09:55:53

Å du är så snäll! Tack för din goa kommentar!



Jag själv kan inte heller se att jag gått upp nån annanstans..Inte än i varje fall! :-P



Så roligt att min prins är ditt första bloggbebis-följe! :-)



Hoppas ni får en trevlig affärskoll-dag. Det är MYCKET rea nu!



kramar!!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-06-30 / 19:00:35

Underbart Mia du skall få ha rullande bibliotekskort hos mig,tihi...Ni verkar ha det alldeles underbart kan glädja er med att här har det minsann inte varit fint väder idag=(blåser som attans!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?