Idag måndag

är jag glad för att;
  • helgen gick i mysets tecken, men att ändå lite praktiskt fix hanns med
  • jag är ledig idag (om Nationaldag på en fredag=ledig lördag, om på en söndag=ledig måndag, så är det där jag jobbar minsann, inte tråkigt alls faktiskt)
  • jag i morgon blir jag bjuden på lunch - Akademiska hus Frescatis sedvanliga vårlunch - och jag får trevligt sällskap dit också, inte trist
  • mitt husband ger små fina presenter fast jag inte fyller år (fick i lördags) och att han ringer mitt på dagen för ingenting alls egentligen (ringde nyss), bara för att säga att han älskar mig :-D
  • de tråkiga måstena har tagit slut
  • samt avslutningsvis - mina vänner är så underbara, behåller er gärna bara så ni vet!
Gör en lista du med vet jag, men när du gjort det, glöm inte att meddela
Jenny så hon kan få länka till dig också!

Kramis!
Postat av: Anna - Gravid ♥
URL: http://anna 2010-06-07 / 13:07:50


Postat av: Anna - Gravid ♥
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-06-07 / 13:09:02

Prövar igen då...haha!



Bra att jag påminner dig! Kul att se vad som står på din lista!



Ja du, tiden går minst sagt FORT! Det står fasen inte på fören pyret är här! <3



Kramar till dig!


Postat av: Lorei
URL: http://lorei.se/blogg 2010-06-08 / 22:17:53

Tänk vad facket är bra att ha, minsann! :P


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?