Nordjylland dag 2

Dagen har varit

solig
ösregnig
omolnig
molnig
och super-bra

Vi har varit ute
inne
kollat affärer
spelat Yatzy
ätit gott
och haft det superbt

See y tomorrow perhaps!

Jo förresten, LindaPlindaLingonSötis
vi har kort (2 med megaminnen) och batterier,
men glömde kortläsaren (wohahahahaha får köpa en snarast)!

Kjam!
Postat av: Junitjej
URL: http://junitjejen.se 2010-06-29 / 19:40:18

En sådan trevlig blogg!

Ha en fortsatt skön semester!


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-06-29 / 22:25:35

Åhh så mysigt ni har det. passa på och njut. Jag har vart nere vid badet idag och haft det skönt. Äntligen! Och badat har jag gjort weeeee. Värsta badkrukan är jag! Men har man bad med pool i närheten så slipper man kalla sjön.



Fasiken stolt över mg själv att jag härdade ut men nu är det fixat och resväskorna inköpta så nu kan vi åka!! hmmm kanske måste växla lite pengar också.



Tackar! Jag tar inte illa upp alls men jag är ju trött så nånstans måste det ju synas och inte bara kännas men jag hankar mig fram. imorgon är det läkaren och ska väl då få ordning på knäna. Även om det inte är nån rolig upplevelse.



Ja det hoppas jag att du och jag hinner ses nått. men som sagt jag befinner mig hemma tills 8 aug. Vad jag vet nu.



Ha nu massa myyyyyyyyyyyys!



Kramar i mängder till dig och din husband


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?