Sånär bortblåsta

bagare sitter härnere på Nordjylland
och väntar att vinden ska mojna åtminstone lite grand!

Blokhus va fint, trots vindarna och sanden som blåste in i alla vrår,
dock en aningens överreklamerat som ort (too much turist-butiker i vårt tycke).

Ingen strand idag pga blåsten, hoppas på bättre tur i morgon,
om inte finns den ju kvar till en annan dag, vi har inte bråttom någonstans - vi har ju SEMESTER!

Fint väder har det varit med sol som strålat, men vi är alla rejält trötta efter en dag
i blåstens tecken, havet som kommer nästan in i huset med blåsten
gör nog det med oss!

Hoppas er dag varit toppen, höres o synes snart!
Postat av: Ingmarie
URL: http://frujacobsen.blogg.se/ 2010-06-30 / 21:22:32

Härligt med Danmark!

Eftersom jag är gift med en halvdansk så har jag ju lite"gratis"...HIIII!

men vi brukar åka till Bornholm ofta eftersom vi bor i Simrishamn.

Önskar dig en supersommar min vän!



Kramen från frua i Västanbäck


Postat av: Anonym
2010-06-30 / 21:57:04

Bara att njuuta!!!


Postat av: Daniel
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/ 2010-06-30 / 21:58:13

Hälsade jag


Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-07-01 / 08:00:21

Tack för tummarna. :)

Det känns dock osäkert om jag klarade det eller inte.

När det gäller matematik så blir jag lätt frustrerad.

Men men idag klockan 13.00 får jag veta om jag blev godkänd eller inte.



Hoppas du får en tip top dag med solsken och sköna svala brisar. :)

Kramar från en nervös Kim.


Postat av: Susanne
URL: http://kandy.se 2010-07-01 / 08:28:34

Hoppas du inte har blåst bort :-) Skönt att vara hemma igen, jag är allt en riktig hemmakatt. Trivs väldigt bra hemma med min kissekatt, mitt Varamon o min kaffemaskin....haha


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-07-01 / 14:00:27

Inte så kul med sån blåst, hoppas ni är kvar och inte blåst bort. Härligt med stora terrasser, dom kan man ha massa mys på.



Ja jag vart verkligen lite kär i dom väskorna och det vart tydligen alla andra för dom gick åt kan jag säga, lyckades lägga undan i sista sekunden. Det jag gillar är att dom har fyra hjul och man kan dra dom sidledes och inte bara bakom sig och dom är så lätt rullade och lätta. Den stora väger bara 4,9 kg. det är bra för en svagis som mig.

Dom inhandlades i Solna c på Accent. finns ingen Handsmakare kvar i Solna c, är säkert nån annan butik där nu. Vet inte riktigt vart den låg så jag vet inte vilken butik som ersatt. Och dom ska ju bygga om Solna c. Jag gillar verkligen det centrumet.



Nu är det över men knän för denna gång. Fixade och preppade, nu ska jag bara vila upp dom och cortisonet ska få en chans att göra bot sen är jag som ny igen.och Man blir ju lite speedad på cortisonet så nu kanske man kan få lite extra energi för ett tag. Att förstå känslomässigt är det viktigaste för fysiskt är ju inte så mycket egentligen att förstå. Utan det blir ju mycket känslor. Bara inför läkarbesöket hade man ju hunnit jaga upp sig rejält och det kan många kanske inte förstå så har man nån som kan förstå underlättar det mycket och jag uppskattar verkligen ditt stöd trots att vi inte träffats. Men det ska det bli ändring på. Japp vi sniffar upp en uteservering och så slår vi oss ner och snackar en massa tycker jag.



Läkaren var så len i struten och snäll denna gång och hon är så jäkla duktig på att ahntera sprutor attd et gick smidigt. Tog 2 min och ingen smärta. men det är bra att jag kan bussa dig på henne. Har redan bussat patientnämnden på henne så hon är lite mör hahaha.



ha en fortsatt trevlig semester och massa mys och massa kramar till dig!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-07-01 / 19:07:49

Ah ja synd kanonväder här med det fläktar lite som sagt;)

Ja höll ju på att grina ihjäl mig till den filmen,haha...! Snart ses vi, börjar på lite ångest vad som skall tas med o skyltar skall göras osv,haha!

Men skall nog inte ha med för mkt pjosk, muggar,termomuggar ngt smycke kanske;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?