12th of May

and today's gift from sis, a small teddy



Sweeeeeeeeeeeeeeeeeetie, both the teddy and Sis Carol!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-05-12 / 19:42:29

Åh gudars vad söt!!Lite avis e jag nu får jag allt säga. Ja det e bättre nu hehe, däcket har jag fått lagat så det är bara att tuta o köra igen! Jaaa gud man måste skratta åt sådana dumdristigheter gör man inte det så blir man väl helt depp, motgångar i livet får man ta med en nypa salt;) Det är ju ingen som har dött;)

Vad klart pengarna kunde spenderas till annat kul, men,men ngn måste bidra till polislönerna med;)

Saknar dig gumman;)

Imorgon är det the big day!!när vi ses i sommar så får du en försenad present I promise!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-05-12 / 19:44:54

Ja Uddevalla vinet måste smakas snart är så nyfiken,kolla in mitt andra vintips i bloggen nu,hihi,en sådan måste jag införskaffa!


Postat av: Heyli
URL: http://heyli.blogg.se/ 2010-05-13 / 00:32:53

ja de är lite småläskigt tycker jag att inte veta. särskilt då man bor i en liten stad och jobbar i den största butiken i stan som jag gör, då får man nog passa sig lite med vad man skriver tror jag. hade vart bättre om man bodde i stockholm och ingen visste vem man var liksom, hade kunnat skriva vad som helst utan att nån skulle kunna ta åt sig :p


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?