Fördelningspolitik

á la our family

Today:
Jag målat/oljat altandäck 4 timmar
Husbandet stod då o lagade grytor för glatta livet

Därefter byttes vi av lite;
Jag tog hundarna på galej med kompisar av såväl tvåbent som fyrbent valör
Husbandet fortsatte på altandäcksprojektet

Så här är det ofta hos oss, ja förutom tvätten som ingen annan
får lägga sig i *hihi* - mina domäner - vi byts av och gör det som känns
bra just då.

Ibland gör vi allt tillsammans, ibland gör vi saker på varsitt håll,
men det som jag tycker om med vår "fördelningspolitik"
det är att den aldrig är STATISK, ej heller KÖNSRELATERAD
vi pratar ihop oss och så funkar det för oss - precis som det ska va eller hur!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?