Tack alla underbaringar

för fina gratulationer på min födelsedag, här i bloggen,
på mail, brevledes (ni vet via Postverket *hihi* helt overkligt), via telefon osv.

NI GJORDE MIN DAG TILL EN ALLDELES FANTASTISKT HÄRLIG DAG!

Presentuppdateringar kommer (jag lovar LindaPlindaFikonFlinga),
har lite annat på agendan först ... nytt inlägg om detta!

Kramelikram!

Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-05-15 / 14:38:18

Okeeeeej då, får väl vänta liiiiiite till;)

Underbart greyhound bana o få testa på,shit vad kul!Det skulle mina killar ha gillat!!!!!


Postat av: Susanne
URL: http://kandy.se 2010-05-16 / 12:59:42

Blev så förvirrad av dina syster-presenter så jag missade din dag (skäms) Grattis i efterskott din envisa oxe (från en annan i samma stjärntecken).



...och tack för dina fina kommentarer, blir alltid glad när jag läser dem!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?