Upcoming birthday

starts already the 7th of May, all because of dearest sis Carol!

She took up part of a family tradition, hiding lots of gifts for the birthday-child,
and just made a new tradition (I hope *giggles*)

Small gifts from the 7th until the 12th and on The Day
a bigger gift to open!

She did ask the husband to watch over them though - Why I ask, does she think I would open
anything in advance!!!! hhmpf not me (wonder where he put them all, have to look when I get home)

LOL darling sis, being the best sister anyone could ask for!

Postat av: Carol
2010-05-05 / 17:33:49

Hurra! Paket kommit fram i tid - och till rätt hus den här gången!! Ja en ny tradition - kommer att kalla det Mia's-kul tror jag! Nu om jag bara kunde minnas vad som fanns i alla dessa små paket ......... mitt minne!


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-05-05 / 19:10:50

åhh vad kul med massa paket. Det var en mycket bra tradition, tror jag ska införa den. Undrar dock om min make tycker den är lika bra :)



Jaaaaaaaa vad kul att ni kommer fniss Denna gång är det min kusin med sambo och barn som kommer.Vi ska käka libanesiskt och dricka vin :D



Du får komma och diska när du vill. Fast man kanske ska göra det till partydiskning varje gång. Köpa en bag in box och diska på hahahahah =)



Jamen regler måste man ha annars funkar inget. Nu är det ju lite tur för honom att hanhar väldigt lätt för skolan. Han säger att det gick jättebra på provet så det får vi hoppas annars ryker internet igen.



Hoppas du får en trevlig kväll!



Kramar


Postat av: Anna
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-05-05 / 20:10:34

Tack gumms!!



Allt bra med dig??



kramkram!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-05-05 / 22:18:39

Nu jäklar har jag kommit ikapp med mitt liv efter allt bilåkande,hehe...var i Hunnebostrand påBella gästis ikväll,lovely!

Vrålåket finns nu på min blogg..!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?