Guess what!!

jajamensan, det blev TORSDAGSTRÄNING också,
nu känner jag mig duktig(are) än någonsin ;-)

Middag idag, men inte riktigt än, blir fiskgryta med massa goda grönsaker,
puttrandes i en god och gräddig sås - the LCHF-way of course *ler*

Nu ska jag stoppa i en maskin med tvätt, svara på några kommentarer,
brygga en kanna kaffe och sen efter middagen är det ROBINSON för hela slanten!

Hur ser din torsdagskväll ut?
Postat av: fifi
URL: http://fififantastic.blogspot.com 2010-11-04 / 20:44:49

Jag har tränat jympa idag, vad blev det för träning för dig?


Postat av: Niklas C
URL: http://toffelin.com 2010-11-05 / 00:24:21

Vad skönt att träna =) vad tränar du för något?



Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?