Idag måndag 22/11-10

är jag fantastiskt glad för att;

♥ jag lever med min världs vackraste man, husbandet mitt :-D
♥ vi har haft en underbar helg tillsammans med varandra, vänner, bekanta o vovs
♥ vi har bokat och fått ok på fast campingplats och längtar tills vi kan ställa dit vagnen
♥ jag har gått ner en storlek på överkroppen, nyinköp i lördags visade detta tydligt!
♥ jag äntligen får veta makens surprise, på torsdag smäller det :-D
♥ jag idag ska mingla med kollegor o medarbetare, najz start på veckan!
♥ det blir mer mingel i morgon, klubbmöte med föreläsning o sen mingel

Du gör väl också en måndagslista o meddelar Jennyn

HAPPY HAPPY MONDAY TO YOU ALL!
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-11-22 / 20:23:10

Härlig lista :)


Postat av: Britta Bloggar
URL: http://brittabloggar.wordpress.com 2010-11-22 / 22:54:33

Åh det är så bra med måndagslistan!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?