Helg-utvärdering

Helgen har varit lugn och skön, hjälp med bloggen har jag fått
och klant-tanten är nu ett minne blott!

Annat som hänt:

- utvärderat vår övervakningsutrustning som husbandet testat för jobbets räkning,
mycket in- och utpasserande familj inspelat och lite annat kul att nu kolla upp.
Hur den funkar kan vi nu ge firman besked om!

- en data-expert, grannens son, har kollat upp ett ev intrång i vår mail (har det under uppsikt
och återkommer med mer besked till helgen som kommer då han är hemma i stan igen)

- fin-fint väder så vi har varit ute med vovsen en del trots förkylning o nackspärrskänningar

- badat bastu och myst har jag o husbandet gjort, häääärligt!

- kollat film och snaskat popcorn har hela familjen gjort

Nu, åter till vardagens alla "måsten" som ikväll då min bubblande överraskning för
husbandet går av stapeln!
Postat av: Eleonore
URL: http://fikamed.blogg.se/ 2010-10-18 / 12:04:47

Åh va skoj! Jag bodde på Spelvägen 1, 5 och 9. Vi flyttade runt lite under 20 år tills jag flyttade hemifrån 2008. Det är inte vanligt att man hör om någon från Trångsund. Men känns som ett sånt ställe man flyttar tillbaka till så småningom. Är ju så fint där!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?