Lindas utmaningar

dvs badrumsskåp och kylskåp - mitt bidrag kommer här;

Badrum

Bild 1=min sektion fejs-fix ovanför tvättställsskåpet
Bild 2=min låda med yttre fejs-fix
Bild 3=mitt skåp med allsköns fix, doft- o "grejsgrejs"
Bild 4="familjedelen", där allt ryms, även påfyllnad till alla


Och så från special-hyllan i garderoben - allt från hotellvistelserna blandat med
ögonfärgningsmedel och speglar mm. = typiskt-bra-ha-hylla för alla tjejer!!

Kylskåpet

Tokframsidan, relativt-bra-fyllda insidan och strukturerade dörren

och slutligen bilden efter påfyllning inför gästernas ankomst om sisådär 15 minuter!!

Så kom igen TVÅ utmaningar till er mina kära BAD och KYL go for it!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-10-01 / 19:12:00

Här vart det fullt ja i alla vrår;) Underbart kul att se lite av dig Mia!!

Drick nu inte upp HELA Bag In Boxen själv,hihihihi


Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2010-10-02 / 18:06:23

Jag är 36 år ja...



Ja detta med barn är inte självklart och inte alltid något måste. vi är tack och lov olika och livet blir olika för oss. Många tycker de är konstigt att vi inte skaffar barn ihop men man måste inte ha barn tillsammans för att ha lyckats eller vara lyckliga. Vi har fem underbara barn och de är vi nöjda med. Vi har så mycket fint ihop ändå. Jag tog ett beslut 28 år gammal och de va att inte skaffa fler barn. Jag har inte ångrat mig.



Ja detta med vänner är svårt men men jag överlever och jag hoppas de blir bra. Just nu känner jag mig stark.


Postat av: Eleonore
URL: http://fikamed.blogg.se/ 2010-10-03 / 08:22:30

Va kul att du gjorde Lindas utmaning också, du har ju riktig ordning ju :D det måste var ahärligt med en så stor kyl att fylla ju, känns som om det är ett måste i ett riktigt kök att ha ett från golv till tak. Detsamma gäller ju en frys som ska fyllas med massa bakat :D



Har du haft en bra helg? Vad har du pysslat med?

kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?