Topp 5

som döende sörjer att de inte gjort
under sin livstid ...

1. Jag önskar jag hade haft modet att leva ett liv
som jag velat ha det, troget mina värderingar och inte utefter
andras förväntningar
2. Jag önskar att jag inte jobbat så hårt/mycket
3. Jag önskar att jag haft modet att visa mina känslor
4. Jag önskar att jag hade hållit kontakten med mina vänner
5. Jag önskar att jag tillåtit mig själv att vara gladare

Livet är ett val, det är ditt liv så välj
MEDVETET. KLOKT och ÄRLIGT dig själv
och
framför allt välj LYCKA för dig själv,
så ger det lycka till andra.

Tankeväckande eller blaha blaha ... för mig det förstnämnda absolut ♥
Postat av: Tommy
URL: http://tommytott.blogg.se/ 2011-12-29 / 17:02:53

SV: Absolut ..



Oavset om sambon är hemma eller inte så är hundarna i sängen hos oss, men dom behöver ju inte ta min sida av sängen när sambons sida är helt tom.. Jag la mig på sambons sida och min sida blev tom..:p


Postat av: Chris
URL: http://www.prinsens.se/liten 2011-12-29 / 21:45:56

Det var ett redigt last ;)



Börja inte gråta.. Photoshop is it.. och just det där är superenkelt.



2012 klingar fint i mina öron!



massa kramar


Postat av: Susanne
URL: http://kandy.se 2011-12-30 / 08:14:26

Tänk så klokt... tur att jag är så bra på att skratta och att fånga dagen :-)



Kram

Susanne


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2011-12-30 / 09:44:25

Men Mia ... du är väl itne döende :( blir nästan lite orolig här ju !

Själv är det nog 1:an och 5:an som stämmer mest in på mig, det är alltid bra att tänka till, det är aldrig försent att göra förändringar i livet :)



Ha ha , ja röda ögon kommer jag säkert ha iaf ;P röd näsa, kanske ... om vi är utomhus mycket när vi släpper iväg våra lyktor kanske ;)

Ett riktigt gott nytt år fina du!

Kramar!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?