Nya Sherlock Holmes

följer vi gärna hemma, spelar in också om vi skulle missa nåt.
Den går på Svt1 söndagar kl 21 ifall ni missat LÄS MER HÄR

Lustigt sammanträffande precis nyss - jag satt o tänkte på serien som går,
samtidigt var jag inne hos LINA och så hittar jag DETTA INLÄGG
om en serie jag själv var en stor fan utav ♥

Säger bara CDON here I com(e)
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2011-02-07 / 16:55:31

jag suger in massor, och njuter till max, kan fan inte slut le, inte ens kl 7 på morgonen en måndag morgon... galet..... =) hoppas med läänge länge länge! :) kram


Postat av: Charlotta
URL: http://utsidanfinnsinuti.webblogg.se/ 2011-02-07 / 17:02:39

Men så trevligt med nytt bloggbesök:-) Nu ska jag kika runt lite här minsann! Så kul att hitta fina, nya bloggar. Angående barninlägget: Ja, men eller hur! Kan inte ens börja med att tänka hur det skulle kännas att få frågan om man riktigt kämpade för att få barn och inte kunde. Usch så hemskt!


Postat av: Anonym
2011-02-07 / 17:10:34

HALLÅ!!

VART SKA NI FLYTTA bara sådär då?


Postat av: Anna-Mamma till Kevin
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2011-02-07 / 19:27:05

Va härligt!! :)



Det blir inga Kevin bad bilder på bloggen...Känns liksom lite för privat.

Men jag kan lova dig att han ser om möjligt önnu gosigare och sötare ut plaskandes i bassängen! :)



KRAM PÅ DIG!


Postat av: Linda-Blivande Mamma
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-02-07 / 19:28:02

Hehe läste om vinlylet nedan, hos oss är det numera överfullt för den stora vindrickaren, kan jöh inte dricka nuuuu;)Så nu står det vinflarror överallt,hehe..

haha ok säg till Gålle trollet att hans öron inte skall vara sådär dåååå,hihi;)

Ah många som gissar på pojk o vi har totalt kört fast på namn på den fronten,hehe..hehe bara myt ändå hur magen ser ut respektive inte..;)




Postat av: Jenkan
URL: http://jenkan.se 2011-02-07 / 19:44:31

Aja, men då är det ingen liten lägenhet direkt.. Kan vara bra att få rensa ut lite också ;)



Det ska vi försöka göra nu, har ju ingen klädkammare i nya placet.. Men vad svårt det är att slänga! Ska försöka sälja lite kläder tror jag.. typ mina gravidkläder som jag typ aldrig använde för de va för stora!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?