Mat och träning förra veckan

gick hur bra som helst, trots nya muskelgrupper jag lärt känna som jag inte visste fanns ;-)

Träningen:
Zumbade måndag-torsdag samt lördag
Promenerade fredag
Jobbade järnet med rumsrenovering lördag dag oxå

LCHF-maten:
ägg med räkor o majonnäs
grytor av alla de slag, med grönsaker och utan ris/potatis/pasta
sallader av alla de slag med tonfisk, kyckling, räkor, kräftstjärtar, ägg, linser o annat nyttigt
oliver och goda ostar såklart
självklart bacon o ägg, så man orkar zumba sig sen ;-)
druckit gott och kallt vatten, både med och utan bubblor, mycket Loka blev det denna vecka

Invägning/mätning:
Gick inget vidare, glömde helt av i lördags som är min mät- och vägdag
= nästa lördag kanske jag kommer ihåg

Nöjd och glad är jag trallala!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-01-17 / 18:36:53

Duktig du är med allt vännen! Haha MEN jag tror bestämt seniltanten glömde skicka det där sms:et;)


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2011-01-17 / 20:32:03

Nu var det ju inte jag som vann (jag vinner aldrig nått) utan min kompis så hon tar med mig som sin gäst. Och ja det ska bli skitkul att få göra nått helt annat och få känna på lite glamour.



Kraaaaaaaaaaam


Postat av: Sussa
URL: http://sussalarsson.blogspot.com 2011-01-17 / 21:43:50

Du är så himla duktig! Jag funderar och funderar, men kommer aldrig längre vad gäller Lchf-dieten. Mina funderingar gäller mest majonnäsen och grädden (tycker inte om något av det)vad ersätter man med? Är dessutom skaldjursallergiker. Kan äta kräftor dock, om jag bottnar med bröd först..vilket ju inte är Lchf. Suck. Kramisar :D


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2011-01-19 / 15:16:34

Tack :) Du är himla duktig du med!! Önskar jag kunde komma igång & träna... jag blev faktiskt medbjuden på Zumba i morgon, men ...

Jo jag hade faktiskt en giltig ursäkt & en väldigt vuxen sådan, jag kan inte vara med för att jag ska skriva testamente då !! Hur många vuxenpoäng är inte det !! :)



Jo nyfike är man minsann, jag gillar fortf. på Hurtigrutten :)



Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?