Utmanad

med bloggfrågelista utav söta ANNA
och självklart svarar jag på nedanstående frågor;

♥ Hur länge har du bloggat?
Sedan 23 oktober 2007

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Följer bloggar via bl.a. Bloglovin och de besöks ju oftast varje dag, vissa blir fler varje dag t.o.m. Sisådär en 20-30 stycken är det nog ändå

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Blandat, mest dagboksbloggar dock! Just nu många blogg-vänner som fått barn eller ska ha, värsta baby-booomen härinne ♥ ♥ ♥

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det tror jag absolut!

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag har absolut hittat min gräns!

 

♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Bloggar absolut för att det är kul, bekräftelse får jag på annat sätt i livet! Vore trist om jag inte fick den från annat än bloggens värld tycker jag nog.

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? 
Jajamensan! "Fick" en lillasyster t.o.m. (nåja tvångsadoption men det pratar vi tyst om *hihi*). Fler har jag träffat, som jag gärna träffar igen och igen samt fler jag gärna träffar när tillfälle ges!

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Beror på hur viktigt det får bli och hur mycket man lämnar ut sig själv i sin blogg, det kan ju bli att man lever sitt liv genom sin blogg och glömmer bort det riktiga livet med människor IRL.

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Skulle vara att jag ibland inte känner att jag hinner med, men har lovat att inte ta det för allvarligt, "mina" vänner härinne (och de utanför som läser bloggen) vet ju att de finns i mitt hjärta även om jag inte hinner svara på stört ex.vis.

 

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Jajamensan, det tror jag!

Som alltid med en utmaning ska den skickas vidare!

Dessa underbaringar vill jag utmana (och hoppas de inte blivit utmanade redan);

Emelie Vivi Kim Maya

Postat av: Mallamousan
URL: http://mallamousan.blogg.se/ 2011-01-31 / 11:31:42

VA roligt att du hittat till min blogg! :)

Ja August är en riktig färgklick i mitt liv!!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2011-01-31 / 11:40:54

Oh vad roligt!! Jag älskar utmaningar!! Tack Mia, det var dessutom rolig läsning :)


Postat av: Tant Kim | Design och Layout
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2011-01-31 / 12:48:34

Intressant läsning, har svarat på frågorna nu. ;)


Postat av: Tant Kim | Design och Layout
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2011-01-31 / 12:53:50

Hehe, nja snabb och snabb vet jag inte. :P



Ja det låter som en rolig ide, dock vet jag inte hur man ska gå till väga och inga pengar har man heller. :| Men en rolig ide.



Kramar!


Postat av: Tant Kim | Design och Layout
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2011-01-31 / 13:20:00

JA men precis, sponsrade vet jag inte om vi blir, vi är inte direkt kändisar direkt. xD haha! Eller i alla fall inte jag. xD



Men det är en bra tanke.



Kramisar.


Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.com 2011-01-31 / 13:37:34

Lovar att ta itu med detta ikväll :)

Kram


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2011-01-31 / 14:02:50

Nej precis, jag tror på en kombination vad det gäller arv och miljö när det kommer till könsdebatten. :) Som feminisk vill jag ju gärna motverka att man hamnar i vissa fack, men sedan innebär inte det att män & kvinnor är helt lika, vi är olika men ska ha lika villkor ;)



Jo, jag sak erkänna att när vi kollade på hus var faktiskt badkar eller möjligheten till badkar en ganska stor faktor fniss :)



Kraaaaam


Postat av: Jenkan
URL: http://www.jenkan.se 2011-01-31 / 15:14:24

Hehe.. det är inget roligt dock. Fast lite "komiskt" kan man nog se det egentligen, jag har typ världens otur!



Elbolagen är skit! Vi kommer betala el i vår nya lägenhet men det är ju inte värme, bara hushållsel! Det blir nog bra, tycker ni det är skit så kan ni ju alltid byta till hus igen. Man måste våga lite för att veta!


Postat av: Jenkan
URL: http://www.jenkan.se 2011-01-31 / 16:35:04

Äsch, sånt är livet!



Jadu, det står lite still just nu för vi väntar på diskbänk så att vi kan kakla och koppla in rör sen ska elen dras i köket.



Men de andra rummen är typ klara, bara möbler som saknas i princip.. men det är sååå svårt att välja!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?