Blue Bloods på tv 4



såg vi igår, lånade bonus-dotterns rum o tjock-tv (ny platt sak på gång)
och tyckte den var helt ok.

LINDA tipsade om seriestarten häromdagen och då trodde jag inte
att vi skulle ha tid/lust/ork att se programmet,
men vi tog oss tid och njöt av att inte göra något för en stund.

Någon annan som såg programmet? Om ja, vad tyckte du/ni?

Postat av: Carin
URL: http://nursen.blogg.se/ 2011-03-10 / 12:13:09

Så fullt har jag inte haft de på länge att jag inte kan slå mig ner o kolla på tv. Men de blir nog annat med en liten i hemmet =)


Postat av: Linda-Blivande Mamma
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-03-10 / 12:50:20

Ah ni tog er tid o såg det,lovely, det behövde ni mitt i allt flytt ståhej!

Självklart såg jag & diggade det,märks att det är Sopranos gubbarna som även gjort denna serie!Gillar Tom Sellek...!Kommer definitivt sitta bänkad varje onsdag!

Ja eller hur haha o det vill inte ens vi höra så bebis borde ta det hotet på allvar;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?