Hittat hos världens bästaste Mystjej

♥♥♥ Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet.

bild lånad av google

Plötsligt frågar Nasse: ”Puh, vi har fått två händer för att hålla, två ben för att gå, två ögon för att se, två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta?”

Puh tänker en liten stund och svarar:

”Nasse, det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan, som vi själva måste hitta” ♥♥♥

- - -

Ni förstår att jag direkt snodde den!! Hittade ju den som hade andra halvan av mitt hjärta!!

Kolla in vad mer bästaste Mystjejen bloggar om på sin blogg, väl värt många besök kan jag lova dig!

Postat av: Anonym
2011-05-10 / 16:30:02

Inte en endaste liten kommetar under detta söta inlägg, det måste jag ju ändra på :)

Tycker det var riktigt fitn sagt, men Nalle Phu gänget brukar ha så kloka saker att säga ;)



Det var en massa ra anledningar att fira, då blir det väl ett rejält partaj :)

Man borde fira så många saker varje gång för visst man man en massa att vara glad över !! :D

Vi ska faktiskt ha ett liknande parjat i sommar då vi kommer fira födelsedagar, bröllopsdag och massa annat kul :)



Krrrrram!


Postat av: Susanne
URL: http://kandy.se 2011-05-11 / 11:25:35

Svar: Jamen jag vet, det går snabbt utför nu... igår la jag telefonen i diskhon på jobbet :-/


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?