Morgonstund har guld i mund

och många knop redan avverkade ;-D

Mycket blir gjort när man är hemma o jobbar, av både jobb- och privatkaraktär:
  • promenerat med vovs i arla morgonstunden, lite grått väder men härlig luft
  • "arkiverat" gamla tidningar, kvitton, kataloger i W-arkivet (dvs papperskasse från Willy's hihi)
  • besvarat jobbmejl och väntar nu på retursvar jag behöver snarast
  • tvättat en maskin tvätt och ska strax hänga den, sen starta en till
  • ska byta ut alla handdukar - nya köptes på Ikea häromdagen (must haves of course)
  • bokat datum för vovaktiviteter framöver (ända in i december klart)
  • strax en espresso till samt lite yougurt med färska hallon
All for now, see y soon!
Postat av: Linda aka Javamorsan
URL: http://baralinda.se/wordpress 2011-11-03 / 10:55:49

Nu blev jag återigen inspirerad. Skall göra klart min bloggrunda sen kör jag :)



Önskar dig en underbar dag nu Kram


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-11-03 / 12:52:48

Åh kaffe det har jag helt glömt idag får bli när goingen vaknar;)

Just nu clementin;)pöss


Postat av: Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/ 2011-11-03 / 15:49:50

Det är ju underbart att ni alltid har massa roligt inplanerat, livet får verkligen guldkant då :D

Bra att du sett till att familjeträffarna blir alltmer frekventa :D

Kram!


Postat av: Chris
URL: http://www.prinsens.se/liten 2011-11-03 / 17:30:55

Härligt!!

Morgonstund har verkligen guld i mun! :)



Tror jag gick utanför er igår!? Ev i alla fall :)



Hade telefonen som klister häromdagen, men ingen leslie ;) Det är inge bråttom :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?