Nostalgitripp i 190

kommer vi att ha när vi startar upp
husbandets present jag fick igår

Den kompletta samlingen av

SNOBBAR SOM JOBBAR / THE PERSUADERS


över 19 timmar fartfylld action på 10 discar utlovas

Behöver verkligen inga julklappar nu,
julen är räddad ♥♥♥
Postat av: fifi
URL: http://fififantastic.blogspot.com 2011-11-25 / 16:37:12

Jag hade en Snobbar-som-jobbar-t-shirt när ajg var liten. Det skulle vara kul om den fanns kvar så att Elly kunde ha den :)


Postat av: Yohanna i Las Palmas
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/ 2011-11-29 / 19:24:55

Åh den kommer jag ihåg att vi tittade på när jag var lite, mina föräldrar alltså. Jag kommer inte ihåg speciellt mycket.

Det är något speciellt med gamla godingar.



Hälsningar

Yohanna


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?