110/366


Mottagning idag (em/kväll) för vännen/kollegan/bästaste Inga ♥♥♥
som tro't eller ej (vi är flest på ej-sidan) fyller 60 år på lördag
och då blir det JÄTTEPARTAJ ♥♥♥
Postat av: MAria
URL: http://svartochvit.wordpress.com 2012-04-20 / 08:20:49

HEY !!

kikar in å säger HEJ :)

Varit lite off ett tag men nu är jag nog tillbaka ett tag igen ;)



KRAM


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-04-20 / 09:56:47

Ush stackars, det verkar inte vara en så bra perdiod för dig heller nu :(

Jag hoppas verkligen det inte är ngt allt för allvarligt. Du behöver inte alls berätta, om du vill ha ett öra så lyssnar jag gärna när du vill och orkar.

Du har klarat av så många stora saker gumman att du kommer klara detta också, men trots att du kommer klara det så innebär inte det att man faktiskt får vara nere på botten ett tag och inte orka.

Ta den tid du behöver och försök verkligen ta hand om dig själv !

Många kramar !!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2012-04-20 / 11:22:50

Blä för negativitet och ondhet!Hoppas det vänder mycket snart för du är verkligen inte värd detta!Blä för ditt abonnemang också;) Undrar varför du inte kan svara på sms*grr*hälsa dom från mig att dom får ta o fixa det där..

Här är det mycket som vanligt tonvis med jord närmare 16 ton jord skall köras ut på våra gräsmattor,kommer en praktikant från P:s jobb och hjälper till för en summa..hehe..De ringde och berättade att allt är installerat o klart i båten,så nästa helg skall vi hämta den!!Sedan rullar det på, tusen saker att göra + att jag börjar jobba varje fredag snart;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?