Goa Sojka avslutar gästbloggsbesöken!

Förvirrad och kan inte skylla på annat!

 

Ja grymt förvirrad får man säga. Ja ska jag få tummen ur ibland så krävs det en del tjat och det har ju fina Maria fått uppleva med mig. :)

Maria träffade jag på ett bloggminglet och hon är ju fan en helt sjukt go person. Ni borde alla träffa henne. Så se till nu att bestämma träff!

Och vem är jag då? Ann-Sofie Sojka heter jag men jag kallas för Sojka i bloggvärlden och driver bloggen Sojkas Framtid. Titta gärna in och lämna en hälsning. Men akta er! Ni kan smittas av den förvirrade-morsan-syndromet och det är helt på egen risk! ;)

Det är mycket i mitt liv som händer just nu och följer du med så kommer jag såklart avslöja det tids nog. Och Maria som njuter av semestern har det nog inte lika bra som oss här hemma i härliga Sverige. Med regn och rusk kan man väl inte önska sig bättre! ;)

Nä nu lämnar jag över ordet till någon annan. För jag kan snacka non stop och jag vill ju inte ni ska tröttna på mig!

Massa kärlek

Sojka

Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-08-03 / 10:06:05

Bra inlägg :) och det foto på dig & Isak är så grymt fint !
Kram


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-08-03 / 15:07:55

Bra inlägg som vanligt när Sojka är inblandad. Nu så vill vi ju alla att självaste Mia skriver här!!Hur är det? Syns vi imorgon?


Postat av: ♥ Sojka ♥
URL: http://www.sojkasframtid.se 2012-08-03 / 16:35:27

Mia Mia Mia! ;)

Söta ni är töser! ;)

Puss på er alla!


Postat av: Josh Hutcherson fansite
URL: http://thejoshhutcherson.blogg.se 2012-08-08 / 11:57:33

aw, vilken mysig bild :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?