Idag är jag tacksam för

  • att vi gemensamt rensat ut gammalt i både förråd o kammare samt mentala rensningar, duktigt jobbat!
  • att vi förutom jobbet även hunnit med att umgås med vänner nu i helgen och så varandra såklart ♥
  • att hundarna fixar allt ståhej här hemma så himla bra, klapp på axlarna till oss o goa ben till dem :-D
  • att vi snart har nytt roligt att uppleva tillsammans, både privat och arbetsmässigt - det liksom händer saker här hemma ;-D
  • att vi blev lite sådär nykära efter att jag var på planeringsdagar (typ en och en halv dag blev det bara hihi) med jobbet, mycket kärlek blev det när jag kom hem ♥ (han är det vackraste jag mött, så är det bara!)
  • att jag hittat denna härliga lista hos fina SOJKA  och försöker fortsätta påminna oss/mig varje söndag om det som betyder något här i livet - små, små ord av kärlek varje dag till exempel ♥Bilden är lånad från Sojkas sida, så fin så fin är den eller hur!
 Du är unik och speciell samt värd allt bra i livet, glöm inte det!
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-08-26 / 21:16:25

Precis som du Mia, du är väldigt lätt och tycka om! Ja, vi kommer ha mycket ihop, de nya och jag :)

Ja, vår vänskap känns inte äkta för fem öre längre, vet inte vad som var sanning och inte längre :) Men det är hon som får skämmas, jag har ryggen fri!

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3 <3 <3 <3


Postat av: Sojka
URL: http://www.sojkasframtid.se 2012-08-27 / 12:18:22

Underbar lista! Kram♥ :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?