Sommaren med Ernst

ja den har jag missat och tillbringat den med goa sötörat, familj, gamla vänner, nya vänner o lite annat löst folk i stället ♥ Fantastisk har den varit och det bästa med den är ju att den ännu har magi kvar att bjuda på!!!!
 
Goa Vivi frågade om vad som varit bäst med min och hennes andra bloggvänners sommar, så självklart svarar jag på det :-D
 
BÄST MED SOMMAREN 2012 (so far);
 
- Nära och kära (även först på min lista)!
 Härliga grillkvällar, långa pratstunder i såväl regn o rusk (o rätt kläder med värmare på så vi ändå kunnat sitta utomhus) som i strålande sol dagtid och härligt ljumma kvällar = svårslaget i allra högsta grad!
 
- Greklandsresan (till vår pärla i Grekiska arkipelagen Thassos)
 Alldeles, alldeles underbart att göra detta år efter år med älskade husbandet, min käre lillebror och hans ungdomar. Härligt i dubbel bemärkelse då hans barn, som var 7 och 11 första resan, fortfarande vill åka med gamlingarna ♥
 Nåja, tant Mia är väl inte så pjåkig tycker brorsonen, han fick jobba i 11 dagar (av 13) på att slå mitt rekord på tivolit och att sparka poäng i fotbollsspelet !!
 Goda middagar hos vännerna på deras restaurang, många glada skratt, gott vin och trevligt sällskap, maten inte att förglömma
 Samt inbjudan att bo på annat sätt när vi kommer nästa gång ♥ kan bli hur bra som helst!
 Och så får vi inte glömma det bästa hotellet hittills, 5:e gången gillt kan vi väl säga då'rå ;-D
 
- Gästbloggsinläggen!
 Tack igen underbara ni som skrivit och berättat om er själva hos mig! ♥ Synd att alla andra också var på semester så ni inte fick så många kommentarer ;-D Jag blev i alla fall tok-glad jag trallalla! Hoppas ni vill ställa upp igen någon gång, behöver ju inte vara på sommaren heller, kanske temainlägg eller så nån gång?!
 
- Planerna för framtiden vi skissat på (ja faktiskt, de har varit en härlig krydda i sommar!!)
Och självklart kommer lite mer om dem framöver, lite pö om pö sådär :-D - en sak är säker, fler saker blir sig inte lika igen hihi
 
- ATT JAG HAR TYP ÖVER 2 VECKOR SEMESTER KVAR ATT TA UT!
 En vecka är definitivt bokad och den andra sitter jag och suger lite på, som en sån där hård godis som räcker LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE ni vet!
 
Så det jag inte gjorde som Vivi fick göra var väl att se Brucan (hmmm men det slår väl inte bandet Gubbröra som spelade på campingen, nä'rå inte bitter) och gå på bloggträff hos Fnulan (inte bitter här heller, vad är väl en bal på bloggslottet .... mot dans till igen bandet Gubbröra) - nä just det, jag missade ju inget kul där inte ;-D
 
 
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-08-07 / 15:14:53

Tack för jag fick gästblogga, det var gulligt!
Ja jag hoppas vi ses snart igen! :)

kram kram


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-08-07 / 17:41:15

Åh hihi underbart! Synd att ni blev sjuka & kräkiga annars hade vi setts igen jöh;)
Ja hoppas med på ett höstbesök hos er i det nya.


Postat av: Viktkamp
URL: http://viktkamp.webblogg.se 2012-08-07 / 20:05:49

synd att du inte kom till fnulan så jag fick lära känna dig =)
Sv. bra att du följer hennes råd och röstar ;)


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-08-08 / 10:11:13

Jag har maailat och frågat om man kan mixa :) får se om de svarar :)

Du kan du maila er adress till mig? ;) kramen


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-08-08 / 10:13:35

Välkommen tillbaks till bloggen och vilken braig lista du har gjort :)
Så himla skönt att er semester var så bra och att en del jobbiga saker verkar redas ut lite. Vet att du haft en tung vår du med <3
Är så glad att du är tillbaka :)
Massa kramar !


Postat av: Thessan
URL: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se 2012-08-08 / 10:18:58

välkommen tillbaka, du har varit saknad =)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?