Sommarens ogilla-lista

kände jag att jag faktiskt kunde prestera ;-D men det blir bara en liten en.
 
SÄMST MED SOMMAREN 2012 kommer här nedan;
 
- Bidde ingen träff med lill-sis och hennes familj (skiiiiit helt enkelt, sorry internt hihi)
 Får en storasyster att gråta en skvätt :-( .... men sen så skiner hon igen, för då blir det en härlig höstdejt att se fram emot (å vinter, å vår, å nästa sommar)
 
- Die dumme Schweden (å nordbor överhuvudtaget)
 Som inte åker till Grekland och hjälper folket, det arbetande och ej korrupta dito, då de verkligen behöver oss!! Helt hjärnslött att jämföra dem och inte kunna tänka själva i min mening (och några andras mening gudskelov).  
 
Knappast troligt att de som sliter för att ev gå i pension, alt dö på sin post, när de är 85 med egen butik/restaurang/annan näringsverksamhet där turismen är den stora inkomstkällan får dela den korrupta statens (och dess statligt anställdas) förmåner.
 
I stället var vår ö invaderad av bulgarer, italienare och rumäner - som inte bidrar med särdeles mycket, de går ju inte ut på restauranger på kvällarna!!
 
Blä för die dumme och ♥ till de som tänkt själva!
 
Kunde ha haft vädret som en punkt, men känner ändå att min sommar fått precis lagom av det också! Dessutom överkompenserats på solsidan med Grekland i färskt minne - vågskålen väger över med råge alltså! (fortsätter jag nu blir det ingen ogilla-lista så jag slutar nuuuuuuuuuuuuuuuuuu).
Postat av: Thessan
URL: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se 2012-08-08 / 16:26:29

=) Hur har sommaren varit då?


Postat av: Fru P
URL: http://attraheramera.blogg.se/ 2012-08-08 / 21:49:51

Inte ska du göra en ogillarlista, ni som haft det så mysigt utomlands och allt, gör en gillarlista istället. Lägg inte fokus på det tråkiga utan på det positiva ;) Då kommer mer av det till dig...det vet du väll hi hi ;)

Vad kul att du gillade tavlan, det kommer flera sådana tävlingar, då får du vara med så kanske du får din egna tavla :D

Kram Fru P


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-08-09 / 08:19:11

Jag ahr faktiskt aldrig varit i Greklanmd alls, det står helt klart på min "to do "-lista :)
Härligt att det inte var så mycket negativt i sommar, att den mest varit positiv.
Kramar!! :)


Postat av: Eleonore
URL: http://fikamed.wordpress.com 2012-08-09 / 09:44:59

Sommaren kan allt behöva en ogilla-lista också! Tycker också att det var tråkigt att Lindas bloggträff fick ställas in men de verkar ha haft en härlig vänträff iaf :)

Nu har ja provat att skicka lösenordet igen, hoppas jag har rätt mailadress!

Härligt att ha er tillbaka, er resa ser ut att ha varit underbar på alla bilder du bjudit på :D
Kramar!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?