Doftar inte rosor precis idag ...

inte om fingrarna i alla fall eftersom jag lade in sill igår samt gjorde nubberöra, båda beställningar som MÅSTE göras både till jul o midsommar. Såklart jag gör, särskilt som vissa gulligt påpekar att de bara kan äta det jag gör ♥ sånt fjäsk går ALLTID hem.
 
Nu står den och gottar sig i kylen och väntar på JULAFTON den määä.
Postat av: Jane
URL: http://janesunderbara.blogg.se 2012-12-20 / 06:58:11

Så säger dom i min familj oxå...
Vi äter bara din sill mamma snälla gör den.
Då blir man ju så stolt så klockorna stannar. Haha
Den ser god ut din sill.
Har du någon liten hemlighet i den?
Sedan undrar jag vad nubberöra är för något?
Det lät spännande...
Kramar i massor / Jane


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-12-20 / 08:29:03

Så himla duktig du är, själv köper jag sillen i fiskbilden ;P
Däremot ska det göras en massa goda tryfflar i morgon (kanske fuskstartar redan ikväll) :)

Hoppas allt går bra med julförberedelserna, själv har jag en del kvar men jag är ledig i morgon :)

Kommer faktiskt ta en liten blogg semester över jul som sagt, men I´´ll be back, dig kan man ju inte vara utan ;)
Kramar!!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-12-20 / 10:07:23

Mohahahaha! Fick presentkort på 400:- på stans bästa fiskbil så där skall inhandlas massa gott till jul!
Nubberöran, är jäkligt god;)
Åh vi har varit på samma ställe 4 år i rad för julbord, det absolut bästa som finns massa kallskuret i alla viltsorter!Mumma! Perfekt för mig som fullkomligt älskar älg,lamm mm!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?