Long time no see ...

the Baker family has been busy as _ _ _ _ och det lär fortsätta så ett tag till är jag rädd ...
 
VECKORNA som gått
  • mycket både arbetsmässigt och privat
  • dessutom satt igång WEBSHOPEN lagom till jul (smart eller not)
  • förbereder aktiviteter på arbetet
  • mycket klubbevents, näst sista idag/ikväll då vi kör Nobelinspirerat tema (för oss som tackade nej till Stadshuseventet alltså hihi)
HELGERNA som susat förbi
  • fixat hemma en hel del, satt upp hyllor, flyttat tavlor, arrangerat o haft oss
  • och sen kom julpysslet precis när allt var på plats, bara byta och börja om ;-)
  • torpet har vi varit på och fixat, senast nu i helgen då det var snöröjarhelg (bort från tak, fixa lite gångar så man kommer fram, skottat fin plats för bilen mm) samt julbelysningsuppsättning
  • julmarknader med familj och vänner, mycket mys blir det
Så om jag är stadigvarande frånvarande så förstår ni varför ;-D Susar dock in och hälsar på några av er emellanåt ♥ och tänker på er ofta ♥
 
TÄNDA-LJUS och KURA-SKYMNING-MYS = varje kväll oavsett dagsagenda ♥♥♥
 
Puss o Kram från tant Skumbanan ;-)
 
Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.se/ 2012-12-10 / 12:53:54

Jag saknar dig med, är urusel just nu på att besöka mina blogg vänner... massor att göra och ovanligt trött om kvällarna gör att tiden tryter.
Men kul att hitta hit igen ♥
P&K fina du!
Maya


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-12-10 / 15:07:37

Massa kramar och hoppas på mycket kärlek för er i jul !!
kram


Postat av: Eleonore- jultävlingar!
URL: http://fikamed.wordpress.com 2012-12-10 / 19:49:21

Gisses så mycket du har för dig om dagarna! Förstår att du inte hinner med att sitta vid datorn, det räcker ju gott och väl att du skickar en liten hälsning när du hinner :D
Hur går det med din fina webshop? Kramar


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-12-11 / 14:00:37

oh men absolut vännen kan jag göra det! =)
blir tips och blogg + webshop! ;)

Ja, det är en gullig film... :)

btw, jag planerar en lite tripp till sthlm tidig vår...;) kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?