Tävling pågår

hos Airtours - gå in och rösta på bidraget nedan snääääällla rara söta underbara du som har FB-konto :-D
 
Klicka på bilden så kommer du vidare
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-12-04 / 16:58:01

Ja, de var goa allihopa på den bloggträffen! :) kraaam


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-12-04 / 18:27:35

Hade jag haft facebook så hade jag röstat;) det veeeet du..underbar bild!!
Ja jösses vad envis jag kan vara ibland,hehe...men bara ibland min chef påstår dock att jag alltid är det;)
Han är frisk men är trotsigare än någonsin;) Bara att härda ut;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?