20/366



Coola tröjor vi hittade i våra gömmor
(läs kartonger hihi) ...
måste belöna de fyrbenta när de ställer upp på
alla människopåhitt ♥♥♥
Postat av: Thessan
URL: http://amigurumisbloggen.bloggplatsen.se/ 2012-01-20 / 14:22:32

hej! Nu är jag och mina amigurumis tillbaka i bloggvärlden. Någon kom över mitt lösenord till bloggen i höstas och efter det tappade jag blogglusten men nu är jag här igen, titta gärna in! Kram


Postat av: malin-helena
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/ 2012-01-21 / 12:20:56

Hihi... de ser ju riktigt varmt och mysigt ut det där för dem. ^^,



Tack så hemskt mycket Mia för de fina gratulationerna!! :) Jag har haft en så fin helg här uppe och det bästa av allt är att vi har en hel dag kvar. hihi..



Kanel är ju gott, så jag ska testa det till gröten nu till veckan. Men lite frukt på. :)

Äppelmos är inte helt fel det heller! Jag tror till och med att jag har lite hemmagjord äppelmos i frysen hemma!! ;)



Ha en toppen fin lördag!

Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?