21/366

Dagens bild bllir Goliat själv i sin fina tröja

Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2012-01-21 / 11:54:27

Söta han!!Åh haha du är bara så JÄKLA bra för att vara sann,rara du...då ses vi nere hos Miss Vivi nästa gång vi ses då?

Idag är mini sis ite trötter var nämligen på Arvingarna igår..


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-01-23 / 11:44:32

Hi hi vad söta pälsklingarna är :)

Nu har jag fått ditt mail, det andra kom nog inte fram, men jag såg ju var du hade skrivit i det mailet jag fick nu :)

Tror det kan bli lite tajt med ett Me & I-party, det kommer bli ganska fullt upp med mingel, spa och annat, men jag säger inte helt nej till idén ännu. :)

Jag väntar på svar från Linda på Lögnäs fortfarande, jag hoppas det kommer under dagen.

Kramar!!!


Postat av: Carol
2012-01-27 / 23:21:55

Go go Goliath!!!!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?