26/366


Nytt Zumba-paket ute = beställt idag ♥♥♥
(har första paketet men vill ha lite variation känner jag)

Nu jäklar ska här brännas fett ;-D (sa tanten wohahaha)
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-01-26 / 16:17:29

Absolut sånt bryr jag mig inte ett dugg om, jag äter allt onyttigt haha....det var mer det jag åt kaka till kvällsmat det känns inte lika okej!


Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid 2012-01-26 / 18:48:51

Jasså du kör hemmazumba. :) Får du några resultat?


Postat av: malin-helena
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/ 2012-01-27 / 08:30:15

Är zumba skivorna bra? Jag har bara testat att gå på pass på gymmet med ledare och jag kan säga att det beror veeeeeerkligen på vem som leder. En av ledarna tycker jag är piss och blää(!!) hon är bara super jobbig.

Men skulle kanske testa hemma zumba istället. :) (om jag skulle hinna få in det mellan mina pass på gymmet, hehe)



Jag tycks heller inte komma ikapp med allt i bloggen efter helgen. Jag jobbar och tränar och hinner då inte sitta vid datorn någon längre stund så att jag kan svara på allt.

Jag tar 1-2 kommentarer till frukost och sedan någon till middagen osv. Haha..



Det är väääldigt gott att koka päron och kanel med gröten, äter det just nu med. ;) mumma

Hihi..

Nu ska jag iväg till gymmet och sedan jobba 11-22. Ser ut som att jag inte hinner med kommentarerna idag heller. :P



Ha en toppen fin fredag! Kram


Postat av: Jessica (tävling i min blogg)
URL: http://lchftrollet.blogg.se/ 2012-01-27 / 12:52:37

Var köper du dom?? Vad kostar dom?? Lite sugen på att testa lite träning och ALLA pratar om zumba=)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?