27/366



En av skivorna i Zumba-paketet jag nämnde igår -
ser fram emot detta pass med specialinbjudna instruktörer,
toner och rytmer från hela världens hörn -
Bollywood, hip-hop, fransk reggaeton mm, låter hur kul som helst!
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2012-01-27 / 09:21:11

Så lite så Zumba tanten;)Ååå älskar Bollywood!!!!!


Postat av: Jouline♡
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/ 2012-01-27 / 14:37:07

Tack för dina rara ord hos mig, Tindra är nu mycket bättre och det känns så himla gott.



Cyklisten cyklade in i kopplet när jag var ute med henne. Jag har ett sådant där rullkoppel du vet på 3 meter och Tindra satte sig bakom en stor sten för att kissa och jag stod då ca 2 meter från henne och då kom cyklisten i full fart mellan oss och körde in i kopplet. Det var omöjligt för cyklisten att se det tunna snöret på kopplet men jag tyckte ändå att han hade ju inte behövt cykla så nära mig ändå för bakom mig hade han liksom flera meter han kunde ha cyklat på, men men. Han bad så mycket om ursäkt och fråga om han kunde hjälpa/göra något vilket jag var tacksam över att han gjorde. Men samtidigt var jag så inne i Tindra att jag knappt hörde vad han sa. Det var min sambos mamma som var med då olyckan inträffade som sa att han var väldigt trevlig och villig att hjälpa till men jag ville som sagt bara in i bilen och åka till veterinären med en gång.



Hoppas du får en fin och mysig helg du med

kram!


Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2012-01-27 / 14:47:17

Tyvärr är de liksom massa såna ja du vet akuta saker som inte kan vänta... typ att man inte fick pengar för att man va sjuk å anmälan inte kom in från arbetsgivaren... å man får ringa å tjata å få dom att förstå att den inte kommit in trots att de skickat... å att man då ligger back med ekonomin rejält plus att maken inte fick några pengar eftersom han slutade skolan.... å papper om provtagningar som OJ va de idag å tider till läkare och Oooops jag hade inte någon medicin kvar... och oj de finns inget i kylen å ja du vet de är inte tvätten eller städningen utan liksom allt de där som man MÅSTE ha koll å ordning på för annars blir de jaaa åt fan. Så ja mår inge vidare...


Postat av: Jouline♡
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/ 2012-01-27 / 14:51:53

Ja usch ja har med hört sådana historier där kopplet inte låst sig och hunden sprungit ut i gatan, men än så länge har kopplet funkat utmärkt för oss, har vanliga koppel med men tycker dom är så korta samt att så fort jag har på Tindra ett vanligt koppel så drar hon rätt mycket ibland. konstigt att hon inte gör det när jag väl har på rullkopplet, nä då ska hon banne mig gå fot^^ förstår mig inte alls på den lille ibland alltså hihi

kram kram


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-01-27 / 15:03:31

Oh magdans kanske ? Det är riktigt kul, men jag har alltid lite svårt när man ska följa ett och samma dansprogram en hel termin, jag vill shakea loss på mitt sätt :P



Ash, jag kommer tyvärr inte ihåg, jag har ganska lite minnen av den veckan vi var där, minnsmest mycket konflikter, bastu med killarna och att vi spenderade mycket tid i skogen studerandes svamp :)



Låter som en helhärlig helg :)

Massa kramar !!


Postat av: Yohanna i Las Palmas
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/ 2012-01-29 / 01:05:29

Det där ser intressant ut. Har inte provat zumba än, men det kommer. Detta får du berätta om.

Nu ligger RL på nästa vecka uppe:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/january/real-life-en-doft-fran-forr.html



Hälsningar

Yohanna


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?