29/366

Hottie med ny favvo av tvåbentamodellen,
ena grannen ute från Torpet blev genast bästa myset
för liten sötnötvov ♥♥♥


(söt svikare sover sött hos Marie)
Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2012-01-30 / 11:03:47

Ja grejjen är ju att ja knappt minns va de är ja ska skriva upp å göra... igår påminde en kompis om att jag hade ju varit på gyn å gick de?? Ja hrm hur gick de... ja eftersom de inte ringt va väl proverna bra... inget farligt antar ja... å ja just jag skulle beställa tid... när va de?? Å var e lappen... pust. Sådär är de HELA tiden.



Idag känns de ändå, fast att jag är trött som om livet är på väg tillbaka. Troligen reagerade jag på den nya medicinen å nu är den borta... å de vände igår. Sedan har jag ju vänner som jag känner att man får ur sig hos och idag va jag till min ssk på psyk å fick reda ut lite... så ja de är bättre... ja tror de reder sig.



En sista dag... vila... fixa lite.. orkade till å med torka golven... säkert två månader sedan jag orkade något sånt...



Kram på dig.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?