Tävlar om hemligt paket

går sent omsider med i denna spännande tävling,
se nedan för information och glöm inte att vara med DU oxå!

Jag tävlar hos Missvivi om ett hemligt paket

fyllt med en massa nödvändiga och onödiga saker!

Gå in här och tävla ni med !

Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat
URL: http://ellastankar.blogg.se/ 2012-01-20 / 17:06:56

Svar: Ja, det är alltid bra att fa bort fokusen pa just vikten. Funkar det andra, som maten och motionen, sa brukar vagen peka nedat. Sakta men säkert. Nu ska jag ju snart börja gymma ocksa, det kommer bli skoj!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-01-21 / 09:29:05

Vad roliGt att du vill vara med fina du :D

Jag kommer hålla tummarna lite extra för dig ;)

Nu måste jag läsa om trisslotterna !! :O



Yey mail :) jag lovar att läsa och svara så gott jag kan ;)

Hoppas du har en supermysig helg!

Massa kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?