191/366

Härlig dag med lite utflykter, halvgrå dag och regnig kväll,
men det gör ingenting när vi haft det så mysigt
Efter att vi gjort massor av fynd (både till torp o hem) på Ittala Outleten i Örsundsbro,
så avslutade vi med gooood grekisk mat på restaurang Tzatziki i Uppsala,
just by the river kan man lugnt säga!
Njuter fortfarande av den goda matsmaken i munnen mmmmm så gott det var!
Postat av: Rockstjärnan!
URL: http://klokegard.se 2012-07-08 / 22:56:39

Jag formligen älskar grekisk mat!

Önskar dig en skön vecka!

You Rock!!!


Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen
URL: http://fikamed.wordpress.com 2012-07-10 / 15:15:12

Så mysigt med utflykter, ser otroligt mysigt ut på restaurangen där! Grekiskt är ju bland det godaste :D
Tusen tack för gratulationen! Hon är verkligen underbar vår lilla prinsessa och vi njuter av varje sekund. Hoppas mitt mail med lösenordet kom fram annars får du påminna mig igen :D
Kramar!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?