Jenkan hoppar in

När Mia fråga mig om jag ville hoppa in och gästblogga medans hon ligger på en solstol med en drink i handen så tackade jag självklart "JA"! Nu är jag inte riktigt lika tokig som henne, bara nästan, men det här ska nog gå ändå ;)

Jag har själv en blogg (jenkan.se) men är ganska oaktiv, har en tvåbent 1½åring som tar ungefär 150% av min tid. Förstår inte hur vissa hinner skriva värsta romanerna, varje dag!!? Men lilla Novalie får gärna ta all min tid, hon är underbar!! Här om dagen sa en 7årig flicka till mig "hon kommer bli artist, för hon har inga problem att få uppmärksamhet". Hon är en liten spexare, så de kanske stämmer...
 
Kort om mej då; Göteborgska som kämpar med de där sista poängen till examen, gift sedan 1 år tillbaka, beroende av diverse kaffedrycker (vissa onyttigare än andra) Nä jag gillar inte att presentera mig själv så kan berätta om hur jag ser Mia istället?!

Jag och Mia fann varandra för drygt 5 år sedan, Mia är nog den yngsta 40-plussare jag träffat. Ingen kommer i närheten av hennes ungdom! Hon och husbandet sitt måste ha jäkligt kul ihop. Synd att man bor så lång bort från de där tonåringarna, annars hade man kanske kunnat få lite av deras unga energi. Själv känner man sig närmre 70 år.. Nä kanske inte riktigt, men nästan!

ThjoThjim!

//Jenkan
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-07-19 / 12:18:42

Håller absolut med dig angående dom unga, gamla;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?