Linda hälsar på!

Måste först säga att det är en ära att få gästblogga hos sötaste Mia medans hon gottar sig i vin, fetaost & tzatziki, näääär´å inte alls avis! Är ni nyfikna på vem jag är så kan ni ju alltid kika in HÄR<---(länk).
Måste också passa på att säga att jag & Mia träffades via bloggen, ni har väl inte glömt att vi skall ha bloggträff den 4 aug? Hoppas ni kommer;)

Jag bjussar på dom här två bilderna på Mia när hon fick 2 foton av mig som jag har fotat;)

Mia är en givmild & alldeles underbar vän! Ta vara på vänskapen, bättre att ha en riktig vän än en massa ytliga vänner.

Kramar Linda.
Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-07-31 / 08:14:33

Hej finaste Mia (och Linda lite med). Det är så synd att jag itne kan komma på bloggträffen :( men stor släktträff kan man inte säga nej till.

Hur har du haft det fina Mia? Hoppas du har haft det helt underbart på din semester för det har du verkligen förtjänat. Jag är ledsen att jag inte tittat in här så mycket och varit dålig på att svara i allmänhet, men nu är man tillbaka i rutinerna igen.
Hur är det, hur går det med huset ?
Massa kramar !!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?