162/366


Det du känner när hjärtat brister, det finns inga ord för
hur känslan uppfyller hela dig, du kan inget förklara och ändock känns
allt så tydligt och klart för mottagaren ... bara du säger att hjärtat känns
trasigt och halvt på nåt sätt, ja då vet de vad du menar ....

Just idag är mitt hjärta helt igen, ibland går det på självläkning och bara funkar,
och ibland behövs mer för att fylla i tomrummen av ledsamhet och sorg ...
sorg för hur andra inte är eller ger de sina gör ondare än mycket annat!

Glad att jag har min familj, mina kära vänner som ger mig kraften åter när
de onda krafterna försöker hitta in i paradiset ;-D

Tack för att ni finns ni underbara
Postat av: S&co
2012-06-10 / 21:31:00

Goagoagoa tänker på er alltid och dig särskilt Mia, att du orkat denna resa är helt beundrandsvärt för oss, så mycket som hänt och så mycket att lära med inte bara barn med behov utan också de vuxna som inte ens är medvetna om sina ehov!!!!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2012-06-11 / 11:29:56

Jag finns alltid här för dig,bara så du veeeeet;)


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-06-11 / 13:25:53

Finaste ! kramar om

Jag hoppas verkligen ni får en toppen semester för jag tror du behöver det, många kvällar i kvällssol med ett glas vin i handen och hålla handen med vänner eller sötöra :)



Jo nu är man typ tillbaka :) det är alltid skönt att hamna lite i vardagen igen ...eller njaee... kanske inte denna gång :P

Men snart har ju även jag semester igen !

Kramar!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?