172/366


So I'll skip the therapy as you might have noticed already .... wohahahahaha
Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-06-20 / 08:29:28

Men terpi blir billigt när man har frikort ..muhhahahah, fast jag borde pröva skrikandet lite ;P

Finaste, jag vet att du är klok som en bok även utan bok så försöööök inte !

Gud ... 6 veckor ... himmelskt! Det hade varit ngt det, fast jag har ju tr veckor och kanske två i höst så det känns helt okej.
Hur blir det förresten med greklandsresan i år, blir det av eller har ni fått avboka den ?
Kramar!


Postat av: Line
URL: http://spontaneous.blogg.se 2012-06-20 / 09:11:58

aw så söta bilder på hunden´i headern :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?