181/366

Mmmm... tänkvärt såhär dan före dan och när alla måsten
snart är slut, all strukturfaschism för terminens slut är över ;-)
 
Torsdagsmyskramisar ♥
Postat av: Chris
URL: http://www.prinsens.se/liten 2012-06-28 / 19:24:42

Tack / Viggo

Vi flyttar in i slutet på oktober :) Så det ska bli spännande och roligt, men jobbigt också såklart. Viggo ska ju börja på dagis - jag ska börja jobba, men så är det ju!

Hoppas ni får en kanonsemester nu!
Massa kramar!
pussa på gålletroll!


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-06-28 / 19:53:02

haha ja ibland får man hjälp! Funderar på ev ta med datorn till sthlm för jag har gratis internet på hotellrumet, men sen är frågan om jag kommer hinna öppna datorn?=)

Skall vi boka in torsdagen för lite grekiskt, vin och snack? kramen


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-06-29 / 10:29:22

Åh träff med Johanna,mys!
Ja absolut får du säga så, ja när han inte är för trött vår lille skitunge är han alldeles underbar!!
Ja passar bra hans UV-dräkt o kepa nu inför Daftö-Strömstad vecka 30 då dt blir mycket bada i pooler o rutschbanor;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?