182/366

Snaaaaaaaaaaaaaart börjar min SEMESTER,
den 6 veckor långa första ledigheten, sparar sista veckan
till roligheter som händer i september ♥
 
På semestern planerar jag att göra följande;
  • Mysa mycket med nära och kära, mest med sötörat förstås ;-D
  • Träffa vänner för härliga grillkvällar med god mat, skratt o så lite vin kanske
  • Vill gärna bada i solglittrande vatten (håll väderönskningstummarna hårt!)
  • Göra små utflykter i vårt vackra avlånga land, långa såväl som kortare
  • Läsa de där böckerna jag inte hunnit öppna ens
  • Pilla lite navelludd i hängmattan blir det förmodligen en del ;-D
Happy Friday & Happy Holidays to you all!
Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-06-29 / 14:51:20

Det låter som helt fantastiska semesterplaner, jag hänger på :)
Det är rätt skönt att ha en sommar utan allt för mycket bestämda planer.

Hoppas du tittar in här iband, men iten för ofta, navelludsdpillande måste också ha sin tid ;)
Massa kramar finaste Mia !


Postat av: ♥ Sojka ♥
URL: http://www.sojkasframtid.se 2012-07-09 / 15:22:58

Underbart! :) Hoppas du får en härlig semester! :)
Kram♥


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?