KickStart med tjejgänget

och Dukandieten but My way med start måndagen den 5 mars 2012

My Way betyder att jag;
  • kör enligt bok vad gäller faserna
  • inte riktigt gör som skrivet är vad gäller fett/fetthalt
  • inte kör lättvarianter på mejerier
  • med fördel äter fettrikt kött och steker i olja
  • behåller skinnet på min kalkon resp kyckling
  • och gör om så det passar mig med andra ord!

Sen återstår att se hur det går för oss, 4 tjejer som kör strikt o 1 som kör halveget race!

 

Wish us luck will ya!

Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-03-02 / 12:40:09

Hmm jag hängde inte med där riktigt :P men äta som man vill (i princip) låter ju bra ;)

Hejja hejja fina Mia !

Här är det fredag & solen strålar från klarblå himmel, hoppas det håller i sig för då kommer jag suga upp en massa solstrålar i morgon!

Många kramar!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-03-02 / 15:28:33

Det är lite intressant det där med b.la. fett, jagläser en del om det nu i boken om ätstörningar jag har köpt (står en del om kosthållning) och många dieter förespåkar helt fel. Det är skillnad på att äta mycket "lättfett" (ha ha lättfett) och lite "rättfett" (ha ha igen)



Japps och i helgen funderar jag t.o.m på utflykt med matsäck! <3



Var har ni för planer denna soliga helg ?

Många fredags kramar!




Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?