Sommarstäder jag minns

från förr, då som liten tjej på sisådär 9-10 år,
såväl som nya från vuxen ålder samt
nya att skaffa minnen från eller återknyta minnen
ifrån - det är vår försommar-, sommar- och höstplanering!

En stad jag både minns och vistades i som liten och tonåring,
det är vackra MALMÖ - där våren kommer först, där sommaren är
kvar längre och där havet inbjuder till färd mot fjärran länder ;-D

Gillar denna stad och ser fram emot att göra återbesök där,
nu med min likaledes äventyrslystne Man and Only
Antigen tar vi Bettan II dit eller så hittar vi hotell via denna
samlade hotellsida över hotell i Malmö.
Förutom alla hotell som ryms på den sidan, och camping om Bettan II
hänger på, så ryms även sevärdheter och annat smått o gott om/kring staden.

Halland, Blekinge och Uddevalla-trakten får också besök av oss,
det blir en underbar tid vi har att se fram emot och att samla goa minnen ifrån!

Se upp därnere, snart kommer vi ;-D
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?