Lite smått och gott

från the B-family kommer här ....
 
HELGEN var sagolikt trevlig - bästaste Anna på besök och Reiki-kurs i dagarna två. Spännande kurs och intressanta nya bekantskaper gör helgen till en av de bättre (av många bra). Väl hemma bjöd sötörat på middag, gott att dricka och så blev det BORTITOK mycket prat ♥
 
IDAG är inte vilken dag som helst - idag fyller min älskade mamma hela 70 bast, kan man inte tro så ung och levnadsglad som hon är ♥♥♥ Sköter jag mina kort rätt så är jag lika vetgirig och sugen på livet som hon när jag fyller lika ung.
Grattis kära mor, hoppas blommorna får plats bland de andra buketterna ♥
 
VINTERDÄCK på änteligen, domkraft o övriga hjälpmedel är hittade, utan dem hade det varit "aningens" problematiskt ;-)
 
LÄNGTAR efter lill-sis med sambo, tycker att de ska komma hit snaaaaaaaaaaaaaaaaart ;-)
 
ÄLSKAR att det är mörkt, kallt o lite blåsigt - så mycket lättare att välja bort långpromenaderna då hihi, i stället tända ljus, lyktor och annan mysbelysning och sitta med sin käresta o mysa i stället ♥♥♥
 
IKVÄLL kommer bonus-sonen hem, så nu blir det mys för hela slanten hela veckan lång!
 
Känns som en riktigt bra HAPPY MONDAY här, vilken härlig vecka detta kommer att bli ♥
Postat av: Anonym
2012-10-29 / 16:54:47

Hej där och tack för titten i bloggen!...visst e de en mysig årstid nu när man får fyra på massa ljus å njuta!...promisar i alla dess väder får jag allt stå ut med...men de har sin charm även om jag kanske inte gillar de blåsiga dagarna mest...men men vad gör man inte för sin fyrbenta, hon måste ju få sitt!! Ha en skön måndagkväll!!


Postat av: Kicki
URL: http://www.gammtackan.blogg.se 2012-10-29 / 16:55:42

Hmmm...namnet försvann men kommer här igen


Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||
URL: http://www.henrikolsson.eu 2012-10-29 / 17:02:28

Jag skulle också behöva nya vinterdäck!!


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-10-29 / 17:49:01

oh nice! Mina vinterdäck åker på nästa måndag! :)

btw du glömmer inte bloggträffen.... ;)


Postat av: Nett
URL: http://www.enkoppkaffe.se 2012-10-30 / 07:55:40

Och min mamma fyller pensionär idag :)


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-10-30 / 08:21:29

Du skriver så härliga positiva inlägg gumman, man blir så glad av att läsa dem <3
Vi satte på våra däck förra veckan, himla bra att de var på när vi körde uppåt landet, det var ju lite halt på sina ställen faktiskt. :)

Tack vad du är snäll, jag hoppas vi kan hjälpa henne lite, men det stora biten är upp till henne själv, men det går ju lättare när man har stöd.
Kramar!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-10-30 / 18:22:36

Åh söta du! Jag måste sätta mig ned med herren i huset här o försöka planera har nämnt det men han halvsov då;)
Ja finns så mkt fint man vill beställa hem allt typ!!
Förresten jag har en tävling i min blogg nu, var med vettja!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?