Sen sist ...

har följande hänt hos TheB's;
  • var på fantastiskt 50-årsfirande i helgen - bjudna på kryssning med i stort sett All Inclusive, en SAGOLIK resa med underbara människor. Kom hem med fickan full av hemside- och e-postadresser till nya härliga bekantskaper att fortsätta träffa framöver ♥
  • ljuvliga planeringsdagar i hemmet har vi haft - planer för hemmet ute och inne, lilla TORPET ska det ordnas vid (bl.a. gjuta ram till en grillplats), julfirandeplanering med nära, kära, vänner och släkt är så gott som klar och så planeras det lite resor (bland annat har maken en SURPRISE-resa för att fira 10 år sen vi träffades i början på 2013), såväl korta som lite längre
  • avslutat en nätkurs och bokat ny samt också bokat in mig på kurs (ej nätmodellen) i november i år samt våren 2013 (lajk)
  • tagit fler steg mot mina drömmars mål - lovar berätta när jag börjar närma mig ;-)
Lite grand har alltså hänt och mer blir det med all säkerhet!
 
Som grädde på moset pratade jag precis med lillasyster söta Hummingbirden och hon var så sprudlande glad så det räckte och blev över till hela Estockholmos invånare minsann ♥
nu ska här kollas helg när vi kan ses, I'll be back ♥
Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.blogspot.se/ 2012-10-17 / 23:01:20

Fullt ös alltså
Vad är lajk


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-10-19 / 11:22:40

ÅÅÅÅhhhh hihi skall du säga jag blir ju så sprudlande glad av att prata och diskutera med dig gumms!! Tack för dina fina ord! Jag ÄR ju nyfiken på vad du har i görningen såklart!!
Fick både sms & mail ifrån dig nu...Såklart vill vi komma till er,du senil Mia det sade jag ju i telefon;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?