Plötsligt händer det ..

och en ängel går förbi, sprider sitt lyckostoft över dig och allt förändras bara sådär ♥
 
 
Idag var det ett sånt magiskt ögonblick, ett som i framtiden kommer att kännas så stoooort och viktigt.
 
TACK UNDERBARA I för denna magiska gest av förståelse, empati, omtanke och hjälpsamhet - tänk att så få ord kan betyda så oerhört mycket.
Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-09-27 / 09:52:58

Hej gumman!
Dessa ord är så kloka och så härligt när man faktiskt tar vara på det ! För många stannar nog inte alltid upp och reflekterar.

Gillar listan över också :) visst är det härligt att ha så mycket gemensamt, det har ju jag och mekan också. Sedan är det alltid lite intressent osv som skiljer och det kan nog också vara bra ;P

Kan meddela att fröken Ängel hänger fint på min väska faktiskt, så att hon alltid kan följa med mig på äventyr :)
Kramar !!!


Postat av: Izabell
URL: http://mysbella.blogg.se 2012-09-30 / 10:26:38

Tack för dessa kloka ord, de behövs just nu!!!

Ha en skön söndag!

Kraam Izabell


Postat av: extensionsbypenny.blogg.se
URL: http://extensionsbypenny.blogg.se/ 2012-10-07 / 12:25:13

Ja det kan räcka med några ord för att göra stor förändring för en själv ibland :)

Jag har föresten köpt en hund nu, en underbar chihuahua som heter Elvis :)

Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?