Hundägarskap

eller inte det är frågan - vissa borde inte ens få vara i närheten av en hund, de borde låsas in och nyckeln ska OMEDELBUMS smältas ner, dörren ner till avskrädet ska muras igen och enbart öppnas för att släppa ner likartade HJÄRNSLÄPP i samma håla.
 
Att det inte funkade för den som hittade på fanskapet är vi säkert fler som tycker, men att det är flertalet som köper idiotin är för mig en gåta. Vi människor är sannerligen INTE de smartaste på denna vår jord :-( och tydligen går dårskapet i arv, så snart finns bara dessa PUCKON kvar. Ursäkta, men jag är redigt förbannad just nu och behövde skriva av mig lite grand.
 
Bild och inlägg nedan hittat på Facebook idag 130830
(och inga steg framåt hade mänskligheten tagit)
 
I was shocked into my heart to find out that a company selling these cages in Denmark
and say that people should transport their dogs in this way .
What is wrong with people ??????
The cages are also sold in Norway and Sweden
Please share so we can stop this madness.

Jag förvånas ständigt över människans dumhet/er, men det jag förvånas mest över är att vi aldrig tycks lära oss något nytt och om vi mot förmodan gör så, ja då lär vi nytt men dumt :-(
 
 
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2013-09-03 / 19:57:40

Men herregud asså!!


Postat av: Malin
URL: http://olydigahundar.blogspot.se 2013-09-26 / 10:39:12

Trodde detta var ett skämt när jag såg bilden på google. Men utefter ditt inlägg så är det tydligen inte det. Mycket märklig anordning! Det folk inte skulle sätta sina barn i borde man heller inte vilja sätta sin hund i enligt mig. Och säkerheten på detta måste ju vara noll! En jävla plastbox utanför bilen??? Är detta verkligen lagligt undrar jag?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?